برترین مرکز ارائه خدمات سانترال و ویپ
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

پنج شنبه 22 آذر 1397
ن : khashayars

برترین مرکز ارائه خدمات سانترال و ویپ

برترین مرکز ارائه خدمات سانترال و ویپ

سانترال چیست؟

تلفن سانترال یا مرکز تلفن در ارتباطات وظیفه مدیریت تماس های ورودی و خروجی را برعهده دارد که می تواند بصورت سخت افزاری و یا نرم افزاری باشد. سانترال ها مانند سانترال پاناسونیک ارتباط داخلی بین تمامی کارمندان را برقرار می سازد و خطوط شهری ورودی به سانترال یا مرکز تلفن را بین همه کارمندان (بر اساس نوع برنامه ریزی) تقسیم و به اشتراک می گذارد.

امروزه در هر سازمان و یا حتی در یک شرکت نوپا استفاده از سانترال، بسیار حائز اهمیت خواهد بود، چرا که پاسخ دهی منظم به مشتریان، بدون مرکز تلفن امکان پذیر نخواهد بود و شما برای اینکه بتوانید به تمامی تماس ها پاسخ دهید و هیچ تماس از دست رفته ای نداشته باشید، باید از سانترال استفاده کنید.

با استفاده از قابلیت های مرکز تماس در سانترال و سیستم گزارش گیری حرفه ای، می توانید از نوع عملکرد کارمندان در پاسخ دهی به مشتریان آگاه شوید و در راستای بهبود راندمان و درخواست مشتریان خود، درست و به موقع برنامه ریزی کنید.

 

ویپ چیست و چرا امروزه مورد استقبال بسیاری از شرکت ها قرار گرفته است؟

ویپ به تکنولوژی انتقال صدا بر روی بستر شبکه یا همان تجهیزات شبکه می گویند. سانترال های قدیمی مانند سانترال پاناسونیک سری TDA از بستر مخابراتی یا همان زوج سیم استفاده می کردند و برای راه اندازی هر داخلی نیاز بود که یک یا دو زوج سیم از محل نصب سانترال به سمت داخلی مورد نظر کشیده شود تا داخلی مورد نظر فعال شود، پس در فواصل خیلی طولانی قابل راه اندازی نبود. اما تکنولوژی ویپ نیازی به زوج سیم مسی ندارد و شما می توانید با برقراری شبکه، داخلی خود را هر فاصله ای فعال کنید.

در ویپ همانطور که گفته شد باید از تجهیزات شبکه برای فعال سازی تلفن های سانترال استفاده کنید و توجه داشته باشید که تلفن های شما، تلفن های تحت شبکه خواهند بود و همچنین می توانید از تلفن های نرم افزاری هم بر روی سیستم و یا موبایل خود استفاده کنید، تنها با نصب اپلیکیشن یا نرم افزار.

برای راه اندازی ویپ اگر از برند های تجاری مانند سانترال پاناسونیک استفاده می کنید باید برای راه اندازی هر داخلی، خطوط شهری و یا فعال سازی هر یک از سرویس ها مانند ضبط مکالمات، صف انتطار مشتریان، صندوق صوتی و ... کارت دستگاه و یا لایسنس را تهیه کنید که شامل هزینه خواهد بود، اما توجه داشته باشید که این سانترال ها بصورت اماده (رک مونت یا باکس)در اختیار شما قرار خواهد گرفت وکاملا پایدار و مطمئن هستند و مسائل امنیتی در این سانترال ها لحاظ گردیده است.

سانترال پاناسونیک سری NS و TDE قابلیت پشتیبانی از پروتکل سیپ را دارند و شما می توانید از این سانترال ها برای استفاده از قابلیت ویپ استفاده کنید.

سانترال پاناسونیک سری NS مانند سانترال هوشمند NS500 ، کاملا تحت شبکه بوده و تمامی قابلیت های یک مرکز تماس حرفه ای را داراست که پیشنهاد ماست برای شرکت های نوپا.

ویپ نرم افزاری مانند ایزابل یا الستیکس (Open source)

اوپن سورس یا متن باز مانند الستیکس که با استریسک برنامه ریزی شده است، تمامی قابلیت های یک مرکز تلفن و مرکز تماس فوق حرفه ای را بصورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد، البته شما باید برای راه اندازی آن از یک سرور پایدار استفاده کنید و آن را بر روی سرور با تامین امنیت، نصب کنید.

سرور های قدرتمند ایزابل بر روی بستر شبکه و با استفاده از پروتکل سیپ می تواند ویپ با بیشمار قابلیت و داخلی را برای شما فراهم سازد. یکی از قابلیت های فوق العاده سرور های ایزابل راه اندازی مرکز تماس کاملا حرفه ای و با گزارش دهی بسیار کامل است که رایگان در اختیار شما قرار می دهد و اگر شما تصمیم داشته باشید که از برند های تجاری استفاده کنید باید هزینه بسیار سنگینی را قبول کنید.

 

گروه پی بی ایکس شاپ

خدمات

پی بی ایکس شاپ، مرکز آموزش، فروش و نصب کلیه سیستم های مخابراتی

نصب سانترال های پرظرفیت پاناسونیک و سیپ سرورها، برقراری ارتباط کامل بین سانترال ها و راه اندازی ارتباطات رایگان بین سازمانها تخصص ما می باشد.

 

آموزش سانترال

ما در گروه فنی پی بی ایکس شاپ با تمام تلاش، تصمیم داریم تا برای شما دوستان و همکاران عزیز، ویدئو های آموزشی سانترال های پاناسونیک و ویپ را با بالاترین سطح کیفی و کاملا کاربردی تولید کنیم و در این راستا قدمی برداشته باشیم.

ویدئو و مقالات ما را دنبال کنید و در صورتیکه هرگونه سوال و یا ابهامی در آموزش ها داشتید، با ما در ارتباط باشید تا در سریعترین زمان پاسخ گوی شما باشیم.

 

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و مسئولیت محتوای آن بر عهده ما نیست و بر عهده سایتی است که در داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،