نمایندگی هایک ویژن در ایران
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

دو شنبه 23 بهمن 1396
ن : khashayars

نمایندگی هایک ویژن در ایران

نمایندگی هایک ویژن در ایران

کمپانی Hangzhou Hikvision Digital Technology Co., Ltd. که با نام Hikvision شناخته می شود در سال ۲۰۰۱ با ۴۹ درصد سرمایه خارجی تاسیس شد. هایک ویژن به طور رسمی در سال ۲۰۱۰ در در برد شرکت های کوچک و متوسط بورس اوراق بهادار چین وارد و ثبت گردید. هایک ویژن یک شرکت سهامی خاص که بخشی از سهام آن به صورت عمومی در بورس چین عرضه شده است، بنیان گذار این شرکت با سهم ۱۸٫۲۸ درصد آقای کونگ هوگ کای می باشد و ۵۲ درصد از سهام شرکت متعلق است به شرکت فناوری چین و موسسه تحقیقاتی CETC و ۸٫۴۸ درصد سهام متعلق به کارمندان و مدیران ارشد شرکت می باشد و ۲۱٫۲۴ درصد سهام نیز متعلق به سهام داران عمومی هست.

سرمایه گذاران بین المللی نظیر UBS AG و JP Morgan در میان ۱۰ شرکت برتر سهام دار Hikvision حضور دارند. موسسه آماری IHS در سال ۲۰۱۵ سهم Hikvision را از بازار محصولات نظارت تصویری ۵٫۵ درصد اعلام کرد که قابل توجه است سهم این کمپانی در سال ۲۰۱۰ ۴٫۶ درصد بود که رشد ۱ درصدی در بازار توان این کمپانی را نشان میدهند. هایک ویژن ۲۴۰۰ نمایندگی در ۱۵۵ کشور دارد که بیش از ۴۰ هزار تولید کننده در سراسر جهان مشغول به فروش محصولات این  شرکت هستند. Hikvision  به ارائه بهترین خدمات در جهان از جمله پشتیبانی فنی، مهندسی، فروش و خدمات محلی به مشتریان معروف است.

شرکت پرشیا سیستم هم اکنون نمایندگی هایک ویژن در ایران است و تمامی راهکارهای جامع آن را در پروژه های مختلف اجرا می نماید.

راهکارهای هایک ویژن هم اکنون در سراسر جهان و در سازمان ها و نهادهایی مانند پروژه های نظارت شهری، بوئنس آیرس آرژانتین، چانگینگ چین، بلو هاریزون برزیل، لایت ریل فرانکفورت آلمان، قطار برقی شانگهای چین، حمل و نقل عمومی لندن، مترو بلژیک، مترو نورنبرگ آلمان، فرودگاه شارل دوگل فرانسه، برگرکینگ انگلستان (گلاسکو)، استادیوم های ورزشی پاویلیون چین، آلبرتو آرژانتین ، هتل آتلانتیک موناکوَ، دانشگاه ماساچوست آمریکا و تعداد زیادی از سازمان های دولتی، گمرکات، هتل ها و بیمارستان های سراسر دنیا در حال کار هستند.

شرکت هایک ویژن یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات و راه حل های نظارت تصویری به ویژه دوربینهای مدار بسته در دنیا است که با داشتن فناوری و تخصص در طراحی و ساخت دوربین های مدار بسته همواره از شرکت های نوآور و پیشرو بوده است.سامانه دوربین مدار بسته هایک ویژن ، از اجزای متعددی تشکیل شده است که می توان به طور کلی به دوربین و مرکز کنترل ضبط تصاویر اشاره نمود. امروزه این سامانه بطور روز افزون در حال پیشرفت و فراگیر شدن در دنیا می باشد. هدف کلی از بکارگیری سامانه دوربین مدار بسته بطور کلی به دو شاخه مهم تقسیم می شود. رویکرد نظارتی: با توجه به کیفیت بالای تصاویر دوربین های هایک ویژن و پیشرفت روز افزون تکنولوژی، از این سامانه جهت نظارت بر عملکرد افراد و یا روند یک کار در یک کارخانه و… می توان استفاده کرد. لازم به ذکر است که این مهم می تواند اطلاعات مهمی جهت اتخاذ تصمیمات مدیریتی در اختیار مدیران قرار دهد. رویکرد حفاظتی امنیتی: ماموریت اصلی این سیستم، در اختیار قرار دادن دید همیشگی از نقاط حیاتی یک مکان جهت پیشگیری از وقوع هرگونه تهدید می باشد. لذا سامانه دوربین مداربسته هایک ویژن ، با ارائه راهکارهای هوشمند تصویر برداری این چالش مهم را بصورت تقریبا کامل حل می کند.با توجه به این مهم که سامانه دوربین مدار بسته در حالت کلی از دوربین و مرکز کنترل ضبط تشکیل شده است.سبد محصولات کامل دوربین هایک ویژن با تنوع قیمتی گوناگون و بر اساس مشخصات فنی مختلف دست مشتری را در انتخاب یک سیستم مدار بسته مناسب به لحاظ قیمتی جهت برآورده کردن نیازهای امنیتی و نظارتی، باز می گذارد.شرکت پرشیا سیستم هم اکنون نماینده دوربین هایک ویژن در ایران است و تمامی راهکارهای جامع آن را در پروژه های مختلف اجرا می نماید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،
:: برچسب‌ها: نمایندگی هایک ویژن در ایران,